KARMAŞIK GÜNLER



 
           
               Bazen hayat böyle zor olabiliyor çok enteresandır ki bunu hissedebiliyorsun.      Ben aslında hayatı çok basite alıp şen kahkahalar içinde akıp giden bir zaman tüneline benzetirim.Fazla değişiklik yada çok büyük şeyler olsun istemem hiç, seçtiklerimle mutlu olur hedeflerim küçük olduğu için ulaştığımda da en mutlusu ben olurum.
       Bence hayat bu zaten oğlumcuğum gerçekten çok kolay, şöyle bir bakıyorum etrafıma sevdiğim insanlar sağlıklı, her türlü eğlenmeye gidebilecek bir maddi duruma sahibim sağlıklı ve dünya tatlısı bir evladım var neşe dolu eğlenmeyi seven sevgi dolu bir kocam , her zaman arkamda olan bir ablam ve ailem, seni ve bizleri çok seven her zaman destekçimiz olan babaannen, deden ve halan var.Bence bunlar yeterli.
     Sevgi hayattaki en önemli şey,  birbirimizi sevdikten sonra bunu birbirimize  gösterebildikten sonra gerisi kendiliğinden geliyor. Hiç bir şeyi zorlaştırmadan ,kendine mutlu olduğun ve olacağın şeyleri her fırsatta gerçekleştirmen  sonradan"keşkeler" söylenmemen için bu şart.
    Balık burcu olduğum içinmidir bilmem herzaman hayal kurarım,öyle imkansız hayallerim yoktur küçücük bir ilçede yaşarken hep büyük bir şehirde yaşayacağımı istediğim aktiviteyi istediğim zaman yapacağımı, işim kariyerim evim arabam olacağını mutlu bir ailem olacağını hayal eder hedefler belirler dururdum. Şuan tam istediğim yerdeyim şuanda da hayaller kuruyorum bahçeli bir ev, yazlık ,yurt dışı turları ve eğlence dolu bir hayat .Gerisi bahane ne son model bir araba seni huzura götürüyor ne en pahallı sitelerde oturmak gözlerinin içi gülebildiği kadar huzur dolu sevgi dolu bir ortamda isen gerisi gerçekten boş.
   Ama bazen hayallerin yıkılabiliyor bir anda kötü kara bulutlar kaplayabiliyor etrafını böyle zamanlarda panik yapmayacaksın, neler olabileceğini düşünmeli, içerisinden iyi olanları seçmeli ve biraz akışına bırakmalısın...En önemlisi ne istediğini bilmelisin. Hayatın bazı getirileri var bunları çoook ileri zamanlarda anlayacaksın bazı sınırların dışına çıkamıyorsun.Benim düşüncem;" gerek te yok zaten", asla doyumsuz olmamalı insan çünkü sınırı yok. Sonsuza kadar gidebilir istekler örneğin şuanda sen bizimlesin ve tek istediğin sevgi ve bakım ben bunları sana vermeye mecbur görmüyorum kendimi şu an olması gereken bu ve sen bu kadar küçükken ben bir dünya turuna çıkmak istemiyorum yada her gece arkadaşlarımla alemlere akmak istemiyorum şuan bir bebeğin nasıl büyüdüğünü seyrediyorum,onun şekillenmesine nasıl yardımcı olduğumu takip ediyorum ve şuanki bu durumdan mutlulukların en büyüğünü duyuyorum çünkü çok değil 5-10 yıl içerisinde kişiliğini kurmaya başlayacaksın benden sakladığın ruh hallerin olacak ve bu kadar saf bu kadar nötr sevgini ve hüznünü anlatamayacaksın . Ben bu hallerden çok mutluyum.Hiç de fazla bir şey istemiyorum .
   Güzel bir iş ortamım var emsallerim daha fazla para kazanıyor ama ben hiiiç şikayetçi değilim burda bana değer veriliyor, patronumla oturup içip dertleşebiliyorum, sıkıntılı günlerimizde keyif katmak için değerli arkadaşlarım var işte hayat bu :))) Para asla amaç olamaz para seni asla yönetemez .Çünkü çok nankördür para bu gün anında sana sırtını dönebilir elinden kaçtığı anda bir anda çevrendekileride alıp götürebilir asla parayı en önemli noktaya koymayacaksın hayatında. Bugün yapmak istediklerine yetecek kadar paran var ise olay bitmiştir....
   İnsanlar doğar ,çocuk olur büyür gençliğini yaşar evlenir bir çift olarak hayatını devam ettirir sonra 3 kişi olur aile olarak hayat devam eder sona yine 2 kişi kalır ve sonra başka aleme yolcu olur. Hayat bu kadar basit çok bilinmeyenli denkleme gerek yok (Bu denklemlerle lise yıllarında uğraşacaksın ben çok keyif alırdım çözmeye) Basit bir çözüme gideceksin daha doğrusu her anı kabul edeceksin her anı doya doya yaşayacaksın.Ben  çocukluğumu çok güzel yaşadım bir mahalle hayatım olmadı hep zuhal teyzenlerinin mahallesini kıskanırdım ama bunuda dert etmezdim her fırsatta gider orda kalırdım ve o tada da doyardım .Sonra okul hayatım çok hızlı ve eğlenceliydi bando takımından tutta voleybola aynı zamanda edebiyat kulübünde münazaralara hepsine katılırdım sorgulamadan, "yapabilir miyim acaba" demeden, yapamazsam ayrılırdım denemek hiç bir zaman beni korkutmadı. Üniversiteye hazırlanırken hep büyük şehirlerde oldu gözüm üniveriste bir okuldan daha çok hayat okuluydu çünkü.Gittiğim ilk günlerde zır zır ağlarken sizi çok özledim diye Önder dayın bana kısa ve net bir şey söyledi "biz seni oraya okumaya göndermedik adam olmaya gönderdik hayatı öğrenecesin zır zır ağlayıp burdakilerinde aklını orda bırakma" dedi ve kestirip attı!!!! Evet oğlum ben o akşamı göüzümün önünden hiç bir zaman  ayırmadım, ben adam olmayı öğrendim doğru kararlar vermeyi öğrendim, fırsatları değerlendirmeyi,paramla geçinebilmeyi , elimdekilerle mutlu olmayı ,derslerimde başarılı olamayı ve daha bir çok şeyi.... Çok iyi arkadaşlar seçtim hem başarılı hem dost hem eğlenceliydiler. Ve doya doya eğlendim,başarıyla okulu bitirdim.
  İş hayatında hep güçlü olmaya çalıştım ilk olarak iyi yerlerde çalışmadım ama hiç halimden şikayet etmedim en zorunda bile dua ettim bir gün en keyifli olanını bulacağım dedim.Ve oldu bütün zorluklar geride kaldı sonra babanla tanıştık çok eğlendik.Hep aynı şeylerden zevk alıyorduk her gezmede her eğlencede biz başrolü çekiyorduk çünkü gerçekten eğlenmesini biliyorduk.Sonra seni istedik kucağımıza geldiğinde bu kadar harika birşey olduğuna inanamadık.Ve onun mutluluğu hala üzerimizde.
   Bugün çocuklu olma zamanı şimdi seninle gittiğimiz yerlerden zevk alıyoruz , senin eğlencen bize eğlence katıyor çok değil 5-6 yıl sonra kocaman olmuş olacaksın başka başka bizi mutlu edeceksin eminim ama ben şimdi güzel bir aile olmanın keyfini sürüyorum.Akşam koşa koşa eve geliyorum sabah el sallayarak babaaay demeni tüm gün gözümün önünden ayıramıyorum.Akşam babanla oynamalarını seyretmekten inanılmaz zevk alıyorum.
   Sende bu kadar kolay yaşa zoru isteme boşver değmez keyif en önemli şey hayatta gözlerine bakınca mutlu olacağın insanı seç her zaman yanında olacak kişi olsun o.Her zaman desteğini hisset her zaman beraber yaşamayı hayal et.Ben öyle yaptım ve hep mutlu oldum yine olmaya devam edeceğim yine hayatın getirdiği koşullara ayak uyduracağım belki hayallerimin şekli biraz değişecek ama ben yine mutlu olacağım.Çünkü zamanımız çok kısıtlı bir daha şuan göründüğüm gibi olamayacağım çünkü sevdiklerim yanımda bu günkü yerinde olamayacak ve ben bu kara bulutlardan da sıyrılacağım kapkara bir ormanda yemyeşil ışıl ışıl bir alan mutlaka bulacağım .Sende hep ışığı ara karanlığın içinde kaybolma gerek yok yürümeye devam et ve ışığı bulunca keyfini sür bırak koskoca bir alan olmasın olan ışıktan faydalan o sana kaynağını bulduracaktır.
  Seni çok seviyorum umarım tüm hayatım boyunca sevgimi hep yüreğinde  hissedersin ve sende benim gibi sosuz sevmeye devam edersin.....

Hiç yorum yok: