HASTANEDEYİZ URAS BEYLE BULUŞMA ZAMANI ;)



Ve işte zaman doldu artık buluşma zamanı geldi uras bey ;)

Tabikide eğlencesiz olmas zuhal teyzen ve halanda geldikten sonra krallara layık soframızı hazırlamay başladık :)) Şarapları açtık senin ve benim yerime canikom baban, teyzen ve zuhal teyzen bol bol içti sonrada ben ayındırma operasyonlarına başladım:)))) Kahkahalarla dolu bir akşamda video
görüntülerini büyüyünce izlersin bebeğim .


Gece heyecanımızı yatıştırmak için neşe dolu kutlama yemeğimizden sonra sabah 6:30 da heyecanla düştük yollara,bir fırtına bir kıyamet koptu havada gök yarıldı cinsinden, urascığım ismine fırtına ekleyecektik valla:)))"fırtına uras"
Eller dolu hastaneye ulaştık çok şükür, hemen başladık hazırlıklara biz uras beyle tabi talimatları veriyoruz herşey gönlümüzce olmalı :P Anneannen,teyzen,zuhal teyzen, halan ve baban odamıza girer girmez koyuldu işlere .Herkes birşeyin ucundan tutmuş kahkahalarla oda süsleniyor allahım ne güldük sabah sabah hastanedekilerde şaşırdı bizdeki enerjiye :)



Baban tabiki herzamanki bizi gülmekten kırıyor, dalga geçtikçe ben kızıyorum, ben kızdıkça baban kıs kıs gülüyor :))




Nevar neyok almışız eminönünden hahahaaaa ama hepsi çok güzel görünüyordu gözüme gerçekten:))))
Hepsi çok güzel oldu ellerimize sağlık .
Ve Sait Beyle buluşma vakti geldi ....










Hiç yorum yok: