GÜNEŞ BELKİDE HEP ORDAYDI UNUTMUŞUM

 
 
bİrgün gelmiş bakakalmışım.
aRadığım şeY aslında yokmuş bir koyu kahvE gibi mis..
sonra gelmiş Bana sarılmış güneş
asLında o hep ordaymış ben hiç farketmEmişim.
Galiba unutmuşum:)
Karanlık içinde ama sımsıcak
DeğemeMişim ellerine...Parmaklarıma dokunduğunda aktı zaten...
Işığa doğru yüzerken tamda az kalmıştı aslında
kamaşan gözlerİmin sızısıyla anladım şİmdi .
Ne kadarda güzel di.
biR heyecan sardı içimi
Ne garip di Mi aslında hep orda olan yeşili hiç görmemişim.
Belki de unutmuşum:)
 
TopraĞın kurumuş kOkusuna daldım sonra
Nasılda ışıK içimi IsıtırMış hic denememişim
AraMayacakmışım aslında ne kOmik geldi bİrden ağlamak
KaybOlduğum yeri ne Çok istemişim zamAnında
şİmdi ise kansIz bedenİme su serpildi
KaybeTtiğim kutuYu buldum HatıraLarım içinde..
AynadaYdım o an tam karşısında;)
 
 
Baksana Yeşilde nasıl sarı görmüş kendini
ŞimDi gitme zamanı kaldığın Yere
NerDe kalmışsAn o pencereye bAkmaya
MerdiVenlere  tırmanmak turkuaz turkuaz
Araya serpiştirip simli kahverengiyi
ıŞıl ışıl salıVermek gökYüzüne
 

Hiç yorum yok: