SÖZÜN BİTTİĞİ YER....




          Oğlum, hayatımın anlamı, yaşam kaynağım, herşeyim....Bu aralar kötü günler geçiriyoruz hayat malesef herzaman istediğimiz gibi olmuyor .Tarifsiz bir durumdayım şu anda sanada yansıttığımız, huzursuzluğu hissettirdiğimiz için ne kadar özür dilesem az kalacak biliyorum.yinede binlerce kez özür diliyoum.Tek istediğim şen kahkahalar dolu, oyunlarla geçen her zaman yüksek müzik sesleri eşliğinde eğlenen bir yuvada mutlu olmandı. Malesef istem dışı gerçekleşen ve dünyanı alt üst eden olaylarla karşılaşabiliyorsun bu hayat denilen ortamda. Olsun sana benim yaptığım mutluluk oyunlarını öğreteceğim. Sen sev sadece sev sevgiyle iyilik gelir,iyilikle dostluklar , dostluklarla yürekler...Kötü insanları ezersin iyiliğinle, Allah her zaman yanında olur ve kötü insanların önünde eğilmesini sağlar, onlara acımanı sağlar sen sadece sev oğlum herkesi, herşeyi sev .Önce kendini sev ,kararlarından emin ol, sen hep bir çizgide ol ve hedefin hep mutlu olmak olsun.
       İnception filmini izle rüyalarında tüm dünya yıkılıp duruyor işte ben şu anda tamda onu yaşıyorum etafımdaki ağaçlar, evler, deniz, arabalar ..... herşey ama herşey alt üst olmuş durumda.Ben sadece sevdim , inandım ve şuan bulunduğum anlar için hep zevk almaya başardım. Şu an gülemiyorum , şen kahkahalar atamıyorum biliyorum geçecek ama benim inancım yerine artık hiç gelemeyecek. Saf gibi insanlara güvenemeyeceğim, üzülemeyeceğim acılarına, destek olmak için çırpınamayacağım artık.
     Sana bunları anlatıyorum ki sende yaşadığında şaşırma çünkü yaşayacaksın, kırılacaksın, kandırılacaksın, yıkılacaksın herşey bitmiş gibi gelecek ama bitmiyor güzel oğlum herşey  usulca devam ediyor sen yeterki hep göğe bak o mavi bulutlar arasında hep uçtuğunu hayal et.Kimse sana ulaşamasın kimse seni kıramasın incitemesin senin gözlerini karartmasın .....
     Ne kadar anlatırsam boş canım oğlum hepsini yaşayıp göreceksin katıksız sevdiğim en değerli varlığım olarak şu an hayata tutunmamın tek sebebi sensin umarım sende senin gibi güçlü kendine güvenli bir şahesere sahip olursun ve ona sımsıkı bağlı olursun.

Hiç yorum yok: