URAS VE OZAN


Uras bey Ozanı artık yavaş yavaş tanıyor. Ozan 6 ay küçük ondan seneye   beraber oyunlar oynayabilir .Bak güzel oğlum şimdi sana senin hikayeni anlatacağım :))) Bahadır amcan babanın çocukluk arkadaşı hem mahalle hem okul eda ile evlendikten sonra bizde babanla çıkıyorduk . Eda ilede biz çok iyi anlaşınca evlendikten sonra sık sık görüştük. Bir akşam yine taksi meğlencesindeyiz eda bebek gelme ihtimali var diye bir haber verdi tabi ben çok sevindim çünkü bahadırın bebeği olduğunu duyunca babanda artık zamanı geldi derdi biliyorum . Veee biz o akşam artık senin gelmenin vaktinin geldiğine karar verdik sonra ne oldu biliyor musun ben hamile kaldım eda nın ise daha vakti varmış :))))))) Sonra ben sana hamileyken eylülde falan işte ozanın geleceğinin haberini almış olduk .:)))
 İnsanın arkadaşı çok değerli oluyor ama gerçek arkadaşı bunun sağlamak için bir çok şeyi paylaşmak  ve bir çok fedakarlıkta bulunmak gerekiyor. Gerçekten bir çiçeği beslemek gibi birşey dostluk ve arkadaşlığı beslemek .Zor zanaat çok zor kazanıyorsun ama çookk çabuk kaybediyorsun .Doğru arkadaşını bulduğunda sımsıkı sarılmalısın...
Bu fotoğrafta sarılmaya çalışıyorsun evet ama biraz sert:)) Henüz bilmediğin için sarılma seviyesini biraz sıkı ve sert oluor buda ozan için şimdilik uygun olmuyor .Ama eminim bir birinizi çok seveceksiniz çünkü çok iyi ve sevgi dolu anne ve babalara sahipsiniz...

2 yorum:

fatoş dedi ki...

ya sen ne biçim bir insansıııın. bu sayfadan benim niye haberim yoooook. adi karı seni :)
o maymunu yerim been, ısırırım. bu arada tekrar alacağın olsun :P

elflovelife dedi ki...

hahahaaa süprizzz okudum okudum baktım baktım güldüm güldüm senin blogunu sonra bende yaptımmmm öperim eylülü