TABİKİ TEYZENDEN BAHSETMEZSEK OLMASSS


     
  Hayatımızın büyük parçası teyzenden tabiki bahsetmezsek olmaz uzun uzun yazmalı hatta teyzen burayı okurken fotoğrafları niye küçük koydum diye bile bana kızabilir ama yapcak bişey yok sayı çok olunca böyle icab etti olmuyo hem ön hem cam kenarı;)))))))) 

         Teyzen bu hikayede baştan sonra baş kahraman diyebiliriz. İlk senin haberini aldığında biraz şaşkındı ama "erkenmi oldu acaba daha sen çocuksun" du ilk cümlesi 30 yaşında bir çocuk oda güzel kendisi hep çocuk gibi olduğu için etrafınıda öyle sanıyor ne güzeldir ki :))


           Her kontrole geldi her ultrasonunu inceledi   onun sesini benimkinden çok duyduğuna eminim cevizler, kayısılar, omega 3 ler balıklar aman yarabbii ne bakımdı ne bakım... Ne eminönüleri ne bakırköy pazarları kalmadı ürün seçimleri bana ait tasarım tabiki teyzenin eseri ama çok güzel oldu herşey şimdi ayıcıkların odanda tül süsü bazende senin oyuncağın camdan bakmaktansa onlarla oyun oynuyorsun...
 İlk tepkiler süper suratlar şekilden şekile giriyor tatlığın karşısında herkes şokta hayatımızın büyük bir parçası oldun umarım ömür boyu bizde senin böyle büyük bir parçan olarak kalırız.
Ben odaya geldiğimde  biraz korkmuş teyzen ilk bebeği ben olduğum için biraz ürkmüş   öyle baygın görünce tabiki anlık hatıralar bunlar.... İlk bezlenmelerin tabiki teyzenle ve babanla aslına bakarsan teyzen ve baban beni çok güzel nazlıyorlar ki senide fena nazlıyacaklar biz senle iki nazlı keyif yaparız ;) 
















 İlk biberonla sütüde yine teyzen verdi eee alışman lazımdı teyze,babaanne, anneanne seninle bensizde çok fazla vakit geçirecekleri için yedek süt gerekiyordu.

 Teyzenle oynamaya bayılıyorsun çünkü bir koşu gelip seni dışarıya çıkarıyor  bu sebeple geldiğinde sevincin bir başka artık bir parmağını seçip tutuyorsun doğru dış kapının yanına:)) 
  Çok eğlenceli vakitler geçiriyoruz senin tepkilerini kitap yapmak isterdim ama kelimeleri bulamıyorum anlatmaya ...Bool bol kamera görüntüleri var hangisini nezaman seyredebilirim bilemiyorum ama her izleyişte ayrı bir zevk alıyorum ve hızla geçen zamana hayretle bakıyorum.


   Yine yeşilköyde bir gezi ördekler ve tavus kuşlarına bakıyorsun ama sanırım anlayamıyorsun teyzen sana anlatıyor anlatıyor ve anlatıyor .Neyseki herşeyin zamanı gelecek :)
Ve 1 yaşın doldu şimdi daha zevkli herşey dün gibi özetlendi bu kayıtta her şey yine gözlerim nemlendi. Teyzen yine doğum gününün en eğlenceli karakteriydi şapkalarından takan bile tek oydun.Ben boyut olarak uyum sağladığı için diyorum ama  bilmiyorum sen çok eğlendin ama kafasındaki mavi şeyle : P














Doğumgünü hediyende masmavi bir yatak ve oyun odan oldu teyzenden çok şanslısın çok her taraftan hediyeler yağıyor sana en büyüğüde kocaman sevgiler .Herkes seni çoook seviyor teyzen kadar gösteremesekte hiç birimiz sende bu sevgilerin hepsini çok çok sev çünkü sevgiyle çoğalıyor herşey mutluluklar,huzurlar,keyifler sevgiyle geliyor kötü şeylerin hepsinden uzak dur her zaman   kötü bir düşünceden,kötü bir bakıştan ,kötü bir ses tonundan, kötü bir fısıltıdan sen sadece sev gerisi kendiliğinden gelir ;)  

Hiç yorum yok: