KOSKOCA 1 YIL BİTTİ



 Veee 1 yılımız bitti artık bir yıldır neler öğrendik neler yaşadık ne mutlu günler bitirdik ...Doğumgününü evde kutladık herkes geldi herkes öyle güzel bir gün geçtiki, sende ayrı bir keyifliydin herkesin senin için geldiğini biliyormuş gibi kahkahalara boğulup durdun ...
 Kucaktan kucağa elden ele herkese gülücüklerde attın .Mutlu ortamları çok çabuk  hissediyorsun galiba ve mutlu olmaktan zevk alıyorsun benim gibi zaten bunun için gelmedik mi dünyaya.


Ve işte ilk şekerli pasta ile tanışma anı evet bir yıl ne şeker ne tuz bildin bunlar hayatımızda yıllardır var olan ama şimdiden sonra tehlikeli kabul edilen en temel gıdalar.Kimbilir sen büyüdüğünde neler daha tehlikeli sınıfına girecek göreceğiz.Neyse ben pek ciddiye almadan dozunda herşeyden yeme taraftarıyım.Ama pastanın tadına vardığında ikincisini isteme çaban görülmeye değerdi gerçekten.Biraz iştahlımısın ne:))))))
Anneannen senin için geldi Ünye'den ilk yaşgününü görmek için aaa aklıma şimdi geldi benim ilk yaş doğumgünü fotoğrafımı da koyayım buraya bir dk.Bak buldum aman yarabbi annene bakar mısın hayat bundan ibaret işte bir gün bir yaşındasın bir gün 30 bir bakmışsın bir bebeğin olmuş hayatın değişmiş bambaşka bir boyuta geçmiş bunların hepsi yaşandıkça anlaşılabilecek duygular gerçekten bambaşka duygular ....Şu an kucağımızda olan sen yarın bir bakmışsın senin kucağında bir bebekle fotoğrafını koymuşsun :))) komik ama gerçekten çok hızlı geçiyor zaman bu fotoğrafı koyduğumda anladım......

Hiç yorum yok: