DEDEMİZDE BİR PAZAR KEYFİ DAHA

 İşte güzel bir pazar günü daha deden ve babaannenle kahvaltı tabiki halan ve faruk eniştende var .Çıkı çıkı çıkıı yaparak oyunlar oynayıp duruyorsun bir müzik çalmaya görsün....
 telefonumun fotoğraf çekme özelliğini yeni öğrendim desem ne düşünürsün "anneeee teknolojiden çok yoksunsuuunnnn" evet derim bende sen geldin o işleri sana bıraktım:))

" El çipi elçipi ellerin altın saat kollarınaaa " deden söyledikçe sen el çırpıyorsun yarabbi artık söylemedende sürekli çırpıyorsun hatta gece süte uyandığında biberonu verdiğimde bile uyuyorken hala el çırpıyorsun sana gülmekten kendimi alamıyorum:))))
Halacığın zar zor seni zaptedebiliyor o yüzden çok az fotoğraf yakalayabiliyorum. Yine eline birşey tutuşturmak zorunda kalmışız bu fotoğrafta baksana....

1 yorum:

Buket Kiziltoprak dedi ki...

Elifcim blogunu yeni kesfettim,neler kacırmısım neyseki hepsini yakaladım :) Anne olmak cok tuhaf dedenizin söylediği el çipi sarkısında bile gözlerim doldu..Onlar hic cıkmasın hayatımızdan hep beraber olalım..