Devreler


Hızlı geçen çocukluğumda hep dışarda okumayı ve dışarda çalışmayı hayal ettim .(Tipik bir balık Burcuyum yani).Dışarıdan kastım Ünye dışı tabiki:) hep yeni insanlarla tanışmayı sevdim her birinden yeni bir enerji katıyordum kendime, haksızlık yaptığım arkadaşlarım oldu belkide ama hiç bir zaman kırmak istemedim onları. Maalesef hayat çok acımasız ve insanlar herzaman yüreklerindeki siyah lekeleri ortaya koymayı başarıyorlar.Ben bence herkesi idare etmeye çalıştığım için kaybettim :) Şimdi hayatımın 3.devresinde şöyle br bakıyorum gerilere herşeye rağmen çok güzeldi diyorum yaşanılanlar.

Önceki devrelerimi belirtmem gerekirse, ben şöyle hissediyorum devre herşeyin sıfırdan başladığı zaman diliminin başlangıcıdır. Daha fazla sıfırdan başlama şansı elde edebilirim umarım:
1.devrem Ünye dönemim:)
2.devrem Üniversite dönemim :)
3. devrem Evlilik dönemim:)
........................

elif aydın