2.DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARIMIZ


2. Yılımızıda geride bırakıyoruz tatlım , binbir heyecan doğum günü hazırlıklarına başladık tabiki de.Fena oyuncu olduğun için ve bir sürü arkadaşında olduğu için dedikki hem sizin oynayabileceğiniz hem bizim keyif yapabileceğimiz bir yerde kutlayalım.

Bi'Parti adında keyifle döşenmiş bir yeri seçtik bakalım şimdilik 20 kişi zor oluruz derken 30'u geçtik.:) Biz hangi organizasyonu yapsak hep kalabalık olur zaten.Eğlenmeyi bilen arkadaşlarımız çok olduğundandır bu , bizim ortamda hep eğlence, hep müzik, hep kahkahalar vardır çünkü.
  Küçük bir slayt gösteri hazırladım herbirine bir not iliştirerek. Kimi benim düşüncelerim kimi senin olabileceğini tahmin ettiklerim;))






     Öyle çabuk geçmiş ki zaman ben bile şaşırıp kaldım gerçekten ...
((((((((Aslını söylemek gerekirse bir itirafta bulunmak zorundayım biraz önce öyle güzel şeyler yazmıştım ki tam kıvamında kayıt edemeden uçtu gitti hepsi şu an sinirimden aklıma hiç bir şey gelmiyor.))))))))


 Fotoğrafları hazırlarken bir sürü değişik  şey düşündüm, hayal ettim,hatırladım, üzüldüm , sevindim hepsi birbiri üzerinde yaşadım bir an. Dedimki bizim senden öncede çok güzel bir hayatımız vardı, bir fanus içinde saklı her zaman keyif düşkünü her zaman neşe içinde sonra sen geldin kocaman oldu fanus içine her kes girdi, hoşgörü girdi, paylaşım girdi  bambaşka oldu. Ve bu fanusu şimdi sen koruyorsun ben tam anlamıyla başaramadım fanus düştü kırılmadı ama düştü kırılırsa her yer darma dağınık olacak herkes paramparça her taraf bir tarafta.......

Sen bunu  başarırsın biliyorum çünkü sıcacık bir bakışından sonra SEVİYOOOOM diyerek sarılman yokmu her şeye bedel....Bu kadar hayal aleminde olmam seni şaşırtıyordur belki de, biraz burcumun özelliği başka bir dünyada olmayı seviyorum burası sadece bana ait, kimse giremiyor ve ben burda herşeyi yeniden tazeleyip tazeleyip pişiriyorum , geleceğe dair hayaller ile süslüyorum. Neyse ordan oraya atlıyorum. Gelelim senin  uğurlayacağımız  iki yılına. İki yılda hepimize ayrı şeyler kattın bir varlığın en saf halini , en savunmasız halini öğrettin .Senin güzelliğin ile her şey güzelleşecek buna inanıyorum....
İYKİ DOĞDUN BEBEĞİM....
 
 

Hiç yorum yok: